Komentář, na který odpovídáte

07. 05. 2009 - 14:31
 

sargo: No, asi si tím popularitu nezvýším, ale nedá mi to - profík se prostě nemůže držet hesla "jak on na mě, tak já na něj". Je to zákazník, je třeba se k němu chovat slušně (pokud nedojde na nějaké vulgárnosti nebo násilí). Už jsem párkrát v obchodě pracovala, byť ne obchoďákovitého typu, ale všude se vrací stejní lidé, ono se vůči nim přemoct se v dlouhodobém výhledu vždycky vyplatí.
Dovedu si ovšem představit, jak malou motivaci pro to má někdo na místě, kde je douhodobější podstav lidí.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Nové logo, staré praktiky