Komentář, na který odpovídáte

07. 05. 2009 - 15:35
 

ohneta: Tak jestli si myslíš, že jsem na hulváta sprostý, tak ne. Akorát s ním nejednám tak, jak s normálním zákazníkem. Chovat se k hulvátovi mile je lezení do zadku (ano pane, zajisté máte pravdu hned to opravím k vaší nejvyšší spokojenosti). Věř si čemu chceš, ale osobně nemám problém být k dalšímu zakazníkovi milý a ochotný. Víš, zaráží mě soudy lidí, kteří tohle nikdy nezkusili v praxi a vynášejí tu soudy nad druhýma.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Nové logo, staré praktiky