Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Nedávám na blog e-maily, které mi chodí. Ale tentokrát udělám výjimku. Předem podotýkám, že se nejedná o pěkné čtení. A taky dodávám malou informaci, o čem že to všechno je.
Kdysi jsme se rozmýšleli, že adoptujeme africké dítě. Vybrali jsme si chlapečka a rok za něj platili školné. Pak jsme přestali, protože jsme měli dojem, že s organizací, přes kterou jsme adopci měli, není něco v pořádku. Taky se nám nelíbily neustálé pozvánky na akce, o kterých jsme si mysleli své. Zřejmě nejsme takoví humanisté, jako tahle Humanistická strana. A dneska jsem dostala jeden ANONYMNÍ e-mail. Četla jsem ho už několikrát a musím říct, že mi nebylo dobře po těle.
Upozornění: Jde o dlouhý e-mail a nepředpokládám, že by zaujal každého čtenáře tohoto blogu. Ale třeba máte někdo s Humanisty podobné zkušenosti.
Vážený pane, vážená paní, říjen 2009
Někteří z Vás jsou takzvaní adoptivní rodiče na dálku, nebo sponzoři a ostatní z vás by také měli tuto informaci dostat. Je totiž víc, než alarmující. Dočtete se nejen to,kdo s námi manipuluje, jak jsme zneužíváni, jak nevědomně podporujeme sektu, ale i to, jak obrovský vliv mají lidé, kteří figurují v mnoha společenstvích a kteří nám tvrdí, že pomáhají chudým, bojují za mír světa a přitom jen směřují vysoko do politiky. A český človíček to podporuje, platí a málokterý "ví". I mě tato informace, která mi přišla a kterou Vám posílám, málem porazila.
Dokument – ZÁPIS z kanceláře Humanistického hnutí, který se ke mně náhodně dostal, si nemohu nechat i s dalšími materiály prostě jen pro sebe. Vzhledem k tomu, že tento ZÁPIS ze schůze Humanistického hnutí, který je přiložen pod mým dopisem Vám rozhodně nikdo z jejich kanceláře nepošle, posílám Vám jej tedy já. Zdá se mi správné, že tento materiál, který byl odeslán koordinátorům adopce na dálku (důkaz existuje), mají obdržet především ti, o které tam nejvíc jde. Adoptivní rodiče, ale také lidé, kteří se chystají poskytnout dary, zůčastnit se různých manifestací, pochodů míru, přednášek atd.
Jsem člověk, který si do této chvíle myslel, že pomáhá dobré věci tím, že podporuje dítě prostřednictvím adopce na dálku. Mé přesvědčení o tom, jak moc pomáhám svými penězi dítěti, vystřídalo šokující zjištění, že podporuji především sektu, která není vůbec malá. Sektu, která zneužívá své sponzory, kandiduje do voleb a dělá vše proto, aby rozhodovala o naší budoucnosti a našich životech. Potom se tedy máme na co " těšit "....jedná se totiž o tzv. Siloismus (odkaz níže).
Adopce dětí na dálku je pouze malá část velké mozajky šokujícího propojení mezi mnoha organizacemi, sdružením, charitou, hnutím a bůchví čeho. "V jednotě je síla a když budou mít více názvů, tak některý z nic prorazí až tam, kam potřebují."
Toto společenství manipuluje lidmi takovým způsobem, aby se co nejvíce zviditelnilo, zvětšilo, mělo co nejvíce příznivců a dostalo až do Evropského parlamentu(důkazy v odkazech). Veškeré pochody míru, manifestace, hladovky a podobně jsou nástroje k tomu, jak toho docílit.
Ze ZÁPISU je víc než jasné, že my, nejen adoptivní rodiče a sponzoři, máme toto financovat v domění, že platíme africkým dětem školu, nebo zachraňujeme svět. Šokující je v ZÁPISU i informace, že adopce dětí v Africe nebude nadále propojena s ČR. Kdo zná keňskou mentalitu, ten ví, že úplatky a podvody jsou tam denní chleba všech, kteří mají právo nějak rozhodovat. Tak tedy budeme platit stále svých 7200,-Kč ročně ( střední školy víc, jak 14 000,-Kč) ze kterých budeme 75ti% podporovat korupci v Keni a dalšími 25ti% sektu v ČR. V programu adopce je nyní zhruba 3500 dětí. Jsou to velice jednoduché počty. Dostanete se k částce okolo 10 ti milionů která nejde na adopci. A že jdou na poštovné a plno dalšího potřebného pro projekty v Africe? Přesvědčíte se sami v přiložených dokumentech.
Snad pochopíte, že se pod tento e-mail nepodepíši. Pokud si pročtete všechny přiložené materiály a odkazy, zjistíte, kolik STEJNÝCH lidí figuruje v různých organizacích a oč usilují. Pokud si přečtete ZÁPIS Humanistického hnutí, kdo je Silo, co je Siloismus, že se už i u nás plánuje podivný Park a už v lednu, jakými zásadami se řídí organizace a jaké má příkazy a návody k manipulaci lidí, myslím, že mě pochopíte. A vědomí, že tito lidé dělají přednášky po školách a zapisují se do mnoha tisíců očí dětí ( budoucích voličů), jako spasitelé světa je odstrašující. Někteří z Vás mě možná budou mít za idiota, který asi někomu závidí, nebo se nudí. Pak je dobré si přečíst komunikaci mezi lidmi z kanceláře, jak O NÁS mluví a jak o nás rozhodují. Zkopírované e-maily této KOMUNIKACE jsou též pod mým dopisem.(Např. věty:Mám otázku hlavně na Tebe Dano...proč nechceš rodiče o Vašem parku a rozdělení peněz informovat? Bojíš se, že začnou adopce houfně ukončovat?
Přece není možný, aby se park stavěl za peníze rodičů?!?, NEBO: ( o předmětu alchymie bych ale taktně pomlčela). A vrchol je část e-mailu končící koordinátorky, který nezveřejňuji, protože by toho čtení na Vás už bylo moc. Nicméně část z něj připojuji k zamyšlení (Myslím, že málokdo z nás rodičům (kor dříve založených adopcí) vykládal o tom, co přesně myslíme tím humanismem, kdo je to Silo a čeho všeho jsou jeho členové schopní. A málokterý rodič má čas, aby se po tom sám pídil)....
My Češi ale vždy uvěříme, až ve chvíli, kdy nás někdo využije, nebo až když jsme v pořádné kaši....
S pozdravem
Adoptivní rodič
(v rámci ochrany vašich kontaktů, dostáváte všichni tento e-mail zvlášť, nikoliv hromadně)
(Humanistické hnutí má padesátiletou historii, pobočky po celém světě a pověst kontroverzního kultu.Jeho zakladatelem je Argentinec Mario Luis Rodriguez Cobos, známější pod přezdívkou Silo.).....úryvek z článku, pro vysvětlení,kdo je Silo
ZÁPIS z kanceláře:
Změny v Humanistickém Hnutí (H.H.) v celém světě
Staré uspořádání H.H. bylo nevyhovující, protože správně nefungovalo.
V červenci 2009 vyšel pokyn od Sila aby celé H.H prošlo reorganizací, zejména z toho důvodu, že docházelo k zadržování informací, protože to orientátoři nestíhali přeposílat dále (často problém, že byly materiály ve čtyřech jazycích – angličtina, španělština, francouzština, angličtina )- ne každý orentátor ovládá tyto čtyři jazyky a další problém byl velký objem dat- až 200 e-mailů denně (toto nemůže normální člověk zvládnout).Další problém orientátorů byl ten, že měli pod sebou lidi jen na papíře, ale ve skutečnosti nic pro H.H. nedělali.
A také byl problém nesjednocení snah H.H. Každé H.H. mělo ve své zemi své projekty, ale celosvětově netáhli za jeden provaz.
Proto bylo celosvětově ustanoveno 5 organismů. (Také z důvodu celosvětového sjednocení názvů).(Podrobnější popis organismů viz zvací e-mail na schůzku Narovinu.)
Každý humanista si může vybrat jeden organismus (či více, pokud to bude zvládat), který ho nejvíce zajímá, nebo cítí, že na tomto poli bude jeho pomoc nejvíce platná.
Výhoda tohoto uspořádání je ta, že už se nikdo nemusí spoléhat na svého orientátora, ale každý bude přímo u pramene všech informací. Členstvím v určitém organismu se zároveň přihlašuje na celosvětový mailing list příslušného organismu, takže bude mít veškeré informace z dané oblasti z celého světa (předpokladem využití těchto informací je ale znát i jiné jazyky než je Angličtina - Španělština, Francouzština, Italština – mnozí doufají, že se
časem lidé domluví pouze na Angličtině, ale to bude zřejmě trvat nějakou dobu, pokud se to někdy povede.
Ti kdo neovládají dobře žádný z těchto jazyků, nemusí zoufat, protože je v plánu založit si také české mailinglisty, kde bude mít český humanista nejdůležitější informace přeložené do rodného jazyka.
Oraganismy:
Komunita pro lidský rozvoj
Sbližování kultur
Humanistická strana
Svět bez válek a násilí
Světové centrum humanistických studií
Celé H.H. orientuje Škola, kde působí v současnosti 38 mistrů. Kdokoliv z Vás se může přihlásit jako student a to do konce roku 2009 (přihlašovací e-mailová adresa je na požádání u Dany ).První rok jste pouze v přípravce, za tento rok musíte absolvovat 3 schůzky (konají se v sobotu).
Na konci této přípravky si musítevybrat jednu ze čtyř disciplín, kterouchci studovat. Po dokončení studia se stávám mistrem se změněným vědomím (dojdu osvícení zhruba za dva roky studia- tudíž mimořádně výhodná nabídka).
Jedním ze čtyř disciplín je i alchymie, která je však finančně náročná, protože si budete muset pořídit chemickou laboratoř. Kdo rád destiluje velké množství vody, je tato disciplína právě pro něj.
Škola je přístupná pro všechna náboženství, vyznání, kultury i věkové skupiny.
Možnost otevření školy u nás, ale předpokládá pořízení Parku studií. V současné době je nacelém světě 12 parků ( z toho pouze 1 v Asii)
PROTO HLEDÁME POZEMEK NA NÁŠ PARK
Naše požadavky:
- do 2 hod. hromadnou dopravou od Prahy
- 10 000 m2
- Umístění v přírodě, nebo maximálně na konci vesnice
- Na pozemku už použitelná budova (ideálně zrenovovaná či zánovní), s místem na spaní pro 15 lidí
- Dále by měl být pozemek veden jako stavební, protože v budoucnu by se tam postavila půlkruhová budova (pro rozjímání) a dále také chceme fontánu, popř. i monolit...
Dále byly probírány adopce:
- situace ve světě je ještě horší, než když H.H. s Kampaní lidské podpory začínalo.
- V současné době máme adoptováno 3358 dětí
- Uvědomili jsme si, že je to strašně málo, protože ve skutečnosti chceme pomoci úplně všem potřebným dětem na celém světě.
- Rozšiřování adopce není řešení
- Problémy s kterými se musíme v Keni potýkat je očekávání (stále po nás něco chtějí) a nejsou schopni pochopi, že nemáme miliony a ve své zemi patříme pouze k chudší vrstvě obyvatel...
- Problém biflování , bezduché opakování slov učitele a tělesných trestů na keňských školách – je to takové dobro, že umožníme dítěti chodit do takové školy?
- Problém , co s lidmi udělá moc (problém s Nancy, která využívala svého postavení koordinátorky adopcí, aby upevnila své postavení šéfa vesnice. Např. vyhodila chudou holčičku z programu a nahradila ji bohatým dítětem, protože od tohoto rodiče něco potřebovala a chudý rodič holčičky se moc vyptával...
(Svévolně měnila děti v adopci aniž by to někomu řekla a nutila nové děti, aby tvrdili, že se jmenují jako původní děti z adopčních formulářů....)
Další problémy s koordinátory – Daniel, Alice...
Dalším problémem s adopcemi je, že situace rodin se v průběhu let mohla změnit (Tři rodiny sami z programu dobrovolně odešly, protože řekly, že už to nepotřebují a ať pomůžeme někomu jinému.)
Chceme odbourat situace, kdy rodič nespolupracuje, není ochoten dodat vysvědčení a dopis od dítěte. Takové děti se budou bez milosti rušit.
Adopce v Keni bude od teď na zodpovědnosti keňské strany. Děti za které nepřijde vysvědčení, fotka a dopis a nikdo to nevysvětlí budou zrušeny. Také všechny pochybné případy záměny jmen, pohlaví a věku budou zrušeny.
Projekty v Keni budou fungovat bez propojení s ČR.
Adopce se budou postupně zjednodušovat, že budou adoptovány zejména děti z několika škol.....
V Keni nebudou dělat jen adopce, ale začlení se do nových organismů.
Nechtějí už kupovat kola , proto NENABÍZEJTE RODIČŮM NÁKUP KOL
Takže nově peníze, které zbydou z adopcí tj. těch 25 % nepůjde už na projekty v Africe, ale na priority H.H., což je nákup pozemku pro park v ČR.
Výsledky dotazů z pléna:
- balíčky se budou diskutovat na keňské straně
- zdravotní pojištění bude
- vánoční nákup bude
- update informací o míře chudoby každého dítěte (jestli pomoc ještě potřebuje)
POVINNOSTI KOORDINÁTORA:
Posílat OK na každý e-mail, který Hanka pošle a zároveň i plnit zadané úkoly
Část koordinátorů přeposílá dotazy rodičů do kanceláře, toto již nedělat!!!
Nastudovat si manuál koordinátora, kde najdete všechny odpovědi. Pokud rodič projeví zájem o např. Světový pochod přeposlat kontakt na Danu (nemusíte vědět veškeré podrobnosti k pochodu, stačí základní informace kdo se danou problematikou zabývá)
VŠICHNI KOORDINÁTOŘI MUSÍ PLNIT DESATERO!!!!
(Viz níže)
Pokud víte, že nemáte tolik času, nebo Vás to už tolik nenaplňuje, je možné kdylkoliv skončit (nikdo se zlobit nebude).
Podminky pro koordinaci adopci:
1) K(ontaktni) O(soba) musí byt srozumena se vsemi aktivitami a zamery HC Narovinu a jeji povinnosti je i seznamovat s nimi adoptivni rodice.
Je pro nas neprijatelne, aby KO ostatní aktivity HCN prezentovala v negativnim smyslu, nebo nebyla schopna ci ochotna je rodicum vysvetlovat – v takovem pripade není vzajemna spoluprace mozna.
2) KO musí mit (pravidelny !) pristup k internetu a vzhledem k bezpecnosti osobnich dat rodicu není mozne pracovat na cizim, verejne uzivanem PC ( kavarny atd...) - idealni je samozrejme vlastni pocitac doma, pripadne v zamestnani.
3) KO musí byt schopna reagovat na veskere podnety rodicu a kancelare do 3 dnu
4) KO musi reagovat na veskere emaily(popr telefonaty) z kancelare ( i v pripade, ze se ji obsah sdeleni primo netyka), realizovat zadane ukoly a informovat kancelar o vysledcich.
Nemame-li od KO zpetnou vazbu je jednodussi a rychlejsi komunkovat s rodici z kancelare primo a nemá tedy smysl s dannou KO i nadale spolupracovat.
5) KO je povinna 3x rocne ( v pravidelnych, predem znamych terminech – k 15.3., 15.7., 15.11.) zajistit obvolani a vyrizeni všech svých dluzniku. V pripade ze to (vyjimecne!) nebude mozne, je povinna !vcas! infirmovat kancelar a domluvit se na prijatelnem reseni pro obe strany.
Iniciativa se predpoklada z Vasi strany – KO sama kontroluje v adminu neplatice, bez urgenci kancelae je obvolava a informuje kancelar o vysledcich.
6) Další povinnosti KO je pravidelne kontrolovat a pripadne resit:
- adopce s nedoslou smlouvou
- poznamky z kancelare k vyrizeni KO
- koncici adopce (vest si o těchto informacich vlastni zaznam, který ji bude umoznovat potrebnou kontrolu)
7) KO je povinna zucastnit se 2X rocne setkani koordinatoru adopci
8) KO je povinna nastudovat si materialy pro KO ( manual!) a pro adoptivni rodice a vychazet z těchto informaci i při komunikaci s rodici.
9) je-li KO delsi dobu neschopna vykonavat vyse uvedene povinnosti (dovolena, nefcni PC apod.), je povinna informovat kancelar a domluvit se na dalsim postupu
10) po 1. "zkusebnim" termu by KO nemela mit mene nez 50 deti
Povinnosti koordinátora Adopcí
Kontakt a pravidelná komunikace s adoptivními rodiči a kanceláří je povinností každého koordinátora Adopcí. Je jasné, že všichni koordinátoři nejsou k dispozici na emailu každý den, ale odpovědi adoptivním rodičům či kanceláři by neměly být delší než jeden týden! Spíše se v dnešní době předpokládá vyřízení odpovědí do cca 3 dnů... Adoptivní rodiče, kteří nemají e-mail, by se měli obesílat poštou či kontaktovat telefonicky.
Koordinátor musí rodiče kontaktovat při urgování pozdních plateb, zvát na setkání rodičů a ostatní akce, které pořádá Narovinu a HH v ČR (Ples Afrika, výstavy, přednášky, programy v centru Narovinu, benefice, happeningy, shromáždění a politické iniciativy). Informovat o problémech a změnách (pozdní či žádné dopisy z Keni, přestup dítěte na SŠ atd.), odpovídat na dotazy rodičů či reagovat na jejich výhrady k programu. Pokud nezná odpověď nebo neví, jak řešit vzniklou situaci, obrátí se na svého orientátora či kancelář.
2x ročně se vždy v sobotu konají v Praze jednodenní setkání koordinátorů adopcí, která jsou pro koordinátory povinná.
Dále se musí účastnit 2 víkendů Narovinu, kde se řeší adopce jen okrajově (formou shrnutí, upřesnění) a probírá se celková situace v HH a akce včetně zahraničních.
Pokud se ze závažných důvodů (nemoc, výjimečný rodinný stav) těchto schůzek koordinátor nemůže zúčastnit, měl by se sejít se svým orientátorem a doplnit si informace ze setkání.
KOMUNIKACE mezi koordinátory kanceláře:
---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: asi pochopíte,že e-mailové adresy těchto lidí nemohu zveřejnit,proto jsou vymazány
Datum: 26. října 2009 8:27
Předmět: Re: Dopis pro rodiče o parku studií - návrh
Komu:
Kopie: narovinu@adopceaf/...
Ahoj všichni...
Mám otázku hlavně na Tebe Dano...proč nechceš rodiče o Vašem parku a rozdělení peněz informovat? Bojíš se, že začnou adopce houfně ukončovat?
Přece není možný, aby se park stavěl za peníze rodičů?!? To je priorita jen některých... Anebo nech alespoň rodiče rozhodnout...
Vím, že už do toho nemám co mluvit, z HH Narovinu jako koordinátora odcházím (právě proto, že rodičům nejsem ochotna sdělovat, s čím sama nesouhlasím), ale co mám dělat jako adoptivnírodič? Mám to svojí holku nechat jenom kvůli tomu, že se mi Vaše počínání přestává líbit!?!
Míša
Ahoj všichni,
chtěla bych se zeptat na Váš názor o informování našich adoptivních rodičů o výstavbě parku studií v ČR za peníze z adopcí.
Na internetu totiž píšeme:
1800 Kč (maximálně 25 %) je určeno na zajištění organizačních nákladů v ČR i Keni (platy zaměstnanců, telefonní poplatky, poštovné, převody a bankovní poplatky, cestovné, pronájmy kanceláře, kancelářské potřeby...) a na podporu dalších projektů - např. vybavení škol; pomoc "adoptovaným dětem" v nouzi – operace a naléhavé lékařské ošetření, hospitalizace; stavba a vybavení sirotčinců – jako je např. "Ostrov Naděje" ; pokrytí nákladů "adopce" dětem, kterým "adoptivní rodič" náhle přestal platit; semináře učitelů v Keni; projekt "Afrika v českých školách" ; projekt "Výchovou k nenásilí"; podpora aktivit proti rasismu; semináře pro koordinátory projektů a dobrovolníků v Keni a ČR...
a vlastně i na promítání pro rodiče mluvíme (tedy alespoň já) v podobném duchu.
Rozhodně si myslím, že je správné jim to napsat jak v podobě e-mailu, teď před Vánoci (pokud by chtěli adopci ukončit , tak teď je největší zájem o volné děti), tak i s příštími dopisy od dětí písemně poštou (abychom nezapomínali na rodiče, co nemají e-mail).
Určitě jsem pro jim vysvětlit, co nás k tomu vede (že nechceme být humanitární organizace, co špatného adopce přinesly - př. Nancy), že se budou rušit děti s nespolupracujícími rodiči, že se bude zjišťovt jestli se nezměnila finanční situace adoptovaných dětí...
Kola už nebudou.
Každopádně je lepší jim to říct dřív, než to uskutečníme, třeba je i pozvat, jestli nechtějí taky dojít osvícení a přihlásit se do školy( o předmětu alchymie bych aletaktně pomlčela, aby si nemysleli, že jsme cvoci). Ostatně je naším cílem šířit humanistické myšlenky.
Je lepší když s vše dozví od nás než pak z novin (což je docela pravděpodobný, protože jsme v nich na můj vkus příliš často).
Zatím ahoj
Lucka
Ahoj všichni, kdo to čtete. Od minulého víkendu se pořád snažím schroustat právě tuhle otázku.
Myslím, že má pravdu Lucka i Dana. Abych nevypadala jako, že si neumím vybrat.
Dani, máš pravdu, že nemá cenu psát nic teď, dokud vlastně nemáme, co navrhnout. To bychom jenom zhysterizovali rodiče...
Na druhou stranu mají pravdu holky, že až bude čas, mělo by se jim všechno, ne jen něco, vysvětlit. Jako adoptivní rodič, i když momentálně v režimu stand-by, říkám, že bych rozhodně chtěla vědět, co všechno se z mých peněz platí. A když si odmyslím, že z vlastní zkušenosti vím, že ne všechno funguje tak, jak bychom si přáli, tudíž jsem jenom rodič, který platí ( požehnej mu Pán Bůh ), pak bych byla docela dost zvědavá na to, co bych se rozhodně někde dočetla, proč bych měla sponzorovat centrum hnutí, které nemá moje investice jako prioritu, naopak ji oklešťuje... Možná jsem šlápla do -----, ale , promiňte, říct to musím. Znovu připomínám, nejedná se o můj subjektivní názor, jen se snažím vmyslet do pozice rodiče. Nejsem koordinátorka, nemusím s nimi denně komunikovat, ale protože jsem u nás na škole a i soukromě iniciovala řadu adopcí, cítím se být za to zodpovědná a taky jsem často tak oslovovaná.
Ale stejně vás mám ráda a přeju vám krásný týden, Hanka.
Ahoj Dano a všichni,
bohužel si myslím, že ten předmět alchymie, který se bude studovat v Parku studií je pěkná blbost.
Protože pokud si dobře vybavuju, tak v alchymii jde o to vyrobit kámen mudrců, elixír života a zlato z jiných prvků.
Kámen mudrců ani elixír nebudu komentovat. Výroba zlata z jiných prvků nelze. Vždyť se ani nepodařila fúze lehkých jader (což je pohon našeho Slunce). -Sloučíte dva vodíky a vznikne Vám atom helia. Když to nedokázali fyzici s miliardovými dotacemi, tak Vy to doma v kuchyninedokážete už vůbec a navíc můžete postupovat pouze chemickou cestou.
Když jsem byla v pubertě, tak mě alchymie docela bavila a přečetla jsem i pár knížek, kde se mimo jiné psalo, že alchymisti používali ke svým pokusům i moč zrzavých chlapců. Nerada bych se dožila toho, abyste po netu sháněli zrzavý chlapce..
Z čehož vyplývá, že mám dost velký problém přiznat rodičům a vůbec komukoliv, že takhle mrháme penězma z adopcí.
Připadá mi důležitější, že díky nám se nějaké dítě v Keni naučí počítat a pořídí si jenom tolik dětí, kolik uživí, než vydat peníze na takovou blbost.
A další otázka je jestli vůbec budou ještě peníze na nějaké další projekity pokud uskutečníme tento velký projekt.
Nehledě na to, že jestli se média dozví, že studujeme alchymii, tak budeme všem pro smích a Humanistická strana si nikde ani neškrtne.
Asi jsem dost přízemní ale nastává taky otázka, jestli ty ostatní předměty mají nějaký smysl.
Karpenko napsal pěkný a zábavný knížky o alchymii, tak kdo byste měl zájem, tak si něco přečtěte.
(Př. Alchymie dcera omylu).
Zatím ahoj
Lucka
ahoj holky,
ja myslela ohledne toho dopisu rodicum, ze spis by se je melo informovat o tom, ze zprisnujeme pravidla adopce a ze prenasime vetsi odpovednost za vedeni na kenskou stranu a vysvetlit jim, co nas k tomu vede...vic je naucit byt aktivni a ne jen cekat na nase urgovani...smerovat tim vice k humanismu nez k humanitarismu...atd...
A tak aby rodice byli pripraveni, ze pokud dite nebude odesilat dopisy ci tam bude jiny problem,tak bohuzel je budeme muset vyradit a dat sanci jinemu...
Mozna ma ale Dana pravdu, ze to neni pro ne tak dulezite...vesmes tyhle zmeny vnimame hlavne my koordinatori...
A ohledne tech penez na park...25 procent proste jde na jine humanisticke projekty, to vsichni vedi,tak ja osobne nemam problem, ze to ted pujde na park...
Sice ja jako katolicka, vidim cestu k osviceni jen skrze cestu k Panu Bohu...modlitby, svatosti a lasku k bliznim..ale nemam nic proti tomu,kdyz ji nekdo hleda timto zpusobem, hlavni je, ze ji hleda:) Ac napr. alchymii take neverim a pripadne mi ztrata casu se tim zabyvat, nicmene treba tomu tak pro nekoho neni,tak je to jeho zivot a cas...hlavne sem rada, ze se lidi snazi hledat cestu k "osviceni" (to slovo ale nemam rada, jelikoz si myslim,ze k osviceni mozna dojdu az po smrti - v nebi diky Bozimu milosrdenstvi, ale ne diky sama sobe:)
Proste lepsi nez se sdruzovat v organizacich, kde jen resi, jak zneskodnit tamty a tamty (neonaciste v rusku, teroristi, mafiani...atd)
Takze me nejen jako koordinatorce ale jako adopt. rodici nevadi, ze pujdou penize na park...jde o miromilovny humanisticky projekt..takze nic proti pravidlum...
papa marie
Siloismus: ("Siloisty poznáte podle pozdravu, při kterém mají natažené tři prsty, hojného používání oranžové barvy........):
Odkazy - a otázka na závěr:
Proč ve všech těchto odkazech, tedy sdruženích figurují stejná jména a tváře lidí a proč kandidují do voleb?
RE: E-mail | janus®svetu.cz | 28. 10. 2009 - 13:18 |
RE: E-mail | james003 | 28. 10. 2009 - 13:26 |
RE: E-mail | bublinkacz* | 28. 10. 2009 - 14:03 |
RE: E-mail | lufa | 28. 10. 2009 - 18:22 |
RE: E-mail | sargo | 29. 10. 2009 - 14:04 |
RE(2x): E-mail | coro | 29. 10. 2009 - 15:30 |
RE(3x): E-mail | sargo | 29. 10. 2009 - 17:05 |
RE: E-mail | petr* | 02. 11. 2009 - 14:51 |
RE: E-mail | petr* | 02. 11. 2009 - 14:54 |
RE: E-mail | petr* | 02. 11. 2009 - 15:04 |
RE(2x): E-mail | kobliha | 02. 11. 2009 - 15:18 |
RE(2x): E-mail | janus* | 02. 11. 2009 - 15:36 |
RE(3x): E-mail | petr* | 03. 11. 2009 - 10:04 |
RE(4x): E-mail | janus®svetu.cz | 03. 11. 2009 - 10:52 |
RE(5x): E-mail | petr* | 03. 11. 2009 - 11:44 |
RE(6x): E-mail | janus®svetu.cz | 03. 11. 2009 - 11:48 |
RE(7x): E-mail | petr* | 03. 11. 2009 - 12:45 |